Magyarországon a Mazda szemrevaló vadonatúj elektromos szedánja
Megkezdődött a kétféle hajtáslánccal elérhető Mazda 6e itthoni forgalmazása.
Megkezdődött a kétféle hajtáslánccal elérhető Mazda 6e itthoni forgalmazása.
A nemrégiben Európába érkezett Mazda 6e nemcsak szedán, hanem sportkombi verzióban is igen látványos megjelenésű.
A hátsókerék-hajtású tisztán elektromos Mazda 6e a Tesla Model 3 új riválisa.
A látványos vonalvezetésű Mazda EZ-6 tisztán elektromos és hatótávnövelős konnektoros változatokban készül.
A 80-as évekbeli designt és technikát felvonultató ötajtós Mazda lényegében szalonállapotú.
A közel 5 méter hosszú Mazda EZ-6 tulajdonképpen nem más, mint a komoly múltú Mazda 6 elektromos hajtásláncú szellemi örököse.
A Ford Sierra utódja négy generáció és közel három évtizednyi gyártást követően int búcsút a nemzetközi piacoknak.
A Mazda spanyolországi rendezvényén nemcsak a megújult CX-5-öt vezettük, hanem a mindig egy kicsit különutas japán gyártó közeljövőt illető izgalmas terveibe is betekintést nyertünk. Lesz itt minden, mint a búcsúban.
Hogy milyen testközelből az a kívül fehér, belül burgundivörös kompakt Mazda 3 és Mazda 6 sportkombi, amelyekkel a japán gyártó a fennállásának 100. évfordulóját ünnepli? Megnéztük és meghajtottuk őket.
A hónap végén véget fog érni a dízelmotoros Mazda 6 gyártása.
A japán gyártó szemrevaló kompaktjának első turbós benzines változatát Mexikóban leplezték le.
A Mazda parányi első személyautója előtt tisztelegnek a vadonatúj 2020-as típusok.
Nem divatterepjáró, hanem egy régivágású kombi, és turbó sincs a motorján, vagyis e tekintetben nem egy túl trendi autó a 6-os Mazda. Ettől persze még bőven lehet remek választás, máris jövünk a részletekkel.
Nemrég még a NATO bombázta, de már a szövetség tagállama; nem tagja az EU-nak, de euró a hivatalos fizetőeszköze; nem nagyobb két magyar megyénél, de kontinensnyi élménnyel vár. Ez Montenegró, mely apró országot mi japán autókkal fedeztünk fel.
A plasztikai sebészek ezúttal lényegében munka nélkül maradtak, a mérnökök viszont igen sokat dolgoztak azon, hogy a japánok zászlóshajó modellje sok évvel a bevezetése után is versenyképes választ adhasson a riválisoknak.
Egy svéd cég töréstesztre vitt két népszerű autót, hogy kiderüljön, mennyire biztonságosak, ha rozsdásodik a kasztni. Az eredmény ijesztő.
Hogy miért? Persze, hogy egy kis trükközés miatt.
A Mazda eddig kitartott a szívó benzinmotorok mellett, most azonban itt a gyártó első új turbós erőforrása.
A legkisebb japán gyártó az aktuális trendekkel szembe menve megalkotta a kompakt mezőny egyik legkívánatosabb modelljét, melynek 2.0 literes szívó benzines motorja teljesítményben és fogyasztásban is felveszi a versenyt a turbós versenytársakkal.
Nyugodt utazásokhoz családi autó, sietős üzleti tárgyalásokhoz ideális cégautó a megújult Mazda 6 kombi. Szép a formája, takarékos és erős a dízelmotorja, a puttonyába minden befér.